
Trening
Dobrej Rozmowy
Lepsza współpraca w Twojej firmie!
Uczymy pracowników,
zespoły i całe firmy,
jak dobrze rozmawiać
– gdy mamy w pracy różnice zdań lub perspektyw
Kiedy warto przeprowadzić Trening:
🤷 Zmęczenie ciągłą zmianą
🪚 Redukcje zatrudnienia
🥁 Nowa strategia, stare problemy
🫤 Osłabione relacje w zespole
🤖 Obawy przed automatyzacją
🤨 Napięcia po fuzji
🌈 Opór przed DEI
Jak wygląda trening?
Trening Dobrej Rozmowy trwa dwie godziny, odbywa się w sali, online lub na wyjeździe off-site. Jedna grupa szkoleniowa liczy do 30 osób. Prowadzimy treningi w całej Polsce i za granicą, po polsku i po angielsku
1. Otwarcie treningu
Witamy się i poznajemy w rozmowach jeden na jeden
2. Podstawy dobrej rozmowy
Trenerzy opowiadają o tym, czego będziemy się uczyć
3. Ćwiczenia, ćwiczenia
W małych grupach ćwiczymy konkretne umiejętności
4. Podsumowanie zmiany
W całej grupie omawiamy efekty i doświadczenia z treningu
Najczęstsze pytania:
-
rozwój umiejętności prowadzenia rozmów w sytuacjach niezgody, napięcia lub różnicy interesów,
usprawnienie współpracy w zespołach zróżnicowanych pod względem postaw, doświadczeń i stylów pracy,
wyposażenie uczestników w narzędzia do budowania zaufania
i wspólnoty w zespole,wzrost poczucia przynależności i sprawczości w sytuacjach wyzwań lub zmian.
-
większa skuteczność w prowadzeniu trudnych rozmów z zespołem, interesariuszami i współpracownikami,
lepsze zarządzanie sytuacjami spornymi bez eskalacji,
lepsze rozpoznawanie i łagodzenie napięć w zespole,
wsparcie liderów w prowadzeniu zespołów przez procesy zmian,
wzrost wpływu lidera na jakość współpracy i efektywność operacyjną zespołu.
-
poprawa komunikacji i współpracy w zespołach różnorodnych pod względem wieku, płci, pochodzenia i stylu pracy,
klarowniejsza komunikacja i mniej nieporozumień w sytuacjach trudnych,
sprawniejsze rozwiązywanie sporów bez konieczności angażowania wyższych szczebli,
lepsza adaptacja do zmian i większa gotowość do współpracy mimo odmiennych perspektyw.
-
2 godziny praktycznego szkolenia – bez zbędnej teorii,
ćwiczenia z aktywnego słuchania, reagowania w sytuacjach różnicy zdań, otwartości na inną perspektywę,
praca na realnym, aktualnym temacie ważnym dla organizacji,
uczestnicy: do 30 osób w jednej grupie. Możliwość poprowadzenia kilku grup równolegle,
języki: polski lub angielski,
miejsce: w biurze Klienta, na wyjeździe off-site lub online.
Nasi trenerzy i trenerki:
dr Olga Białobrzeska
psycholożka społeczna, trenerka FNW
Konrad Sobczyk
mediator i facylitator, trener FNW
dr Joanna Zięba
kulturoznawczyni, facylitatorka, trenerka FNW
Katarzyna Binda
facylitatorka, trenerka i koordynatorka FNW
Joanna Matera
psycholożka, trenerka i koordynatorka FNW
Chcesz dowiedzieć się więcej albo zaprosić nas z treningiem do siebie? Zapraszamy do kontaktu →
Iwona Oskiera
koordynatorka działań
zleconych FNW
+48 509 028 799
i.oskiera@fnw.org.pl
Case study: współpraca z Grupą Żywiec
W 2024 roku przeprowadziliśmy Treningi Dobrej Rozmowy dla pracowników w czterech browarach Grupy Żywiec rozsianych po Polsce, w centum obsługi klienta w Katowicach, a także dla menedżerów w centrali firmy w Warszawie. Posłuchaj, co mówią uczestnicy w filmie podsumowującym!
Oprócz tego Grupa Żywiec sfinansowała też 5 treningów otwartych online dla osób całej Polski, wspierając w ten sposób naszą działalność misyjną na rzecz łagodzenia podziałów.