Trening

Dobrej Rozmowy

Lepsza współpraca w Twojej firmie!

Uczymy pracowników,

zespoły i całe firmy,

jak dobrze rozmawiać

– gdy mamy w pracy różnice zdań lub perspektyw

Kiedy warto przeprowadzić Trening:

🤷 Zmęczenie ciągłą zmianą

🪚 Redukcje zatrudnienia

🥁 Nowa strategia, stare problemy

🫤 Osłabione relacje w zespole

🤖 Obawy przed automatyzacją

🤨 Napięcia po fuzji

🌈 Opór przed DEI

Jak wygląda trening?

Trening Dobrej Rozmowy trwa dwie godziny, odbywa się w sali, online lub na wyjeździe off-site. Jedna grupa szkoleniowa liczy do 30 osób. Prowadzimy treningi w całej Polsce i za granicą, po polsku i po angielsku

1. Otwarcie treningu
Witamy się i poznajemy w rozmowach jeden na jeden

2. Podstawy dobrej rozmowy
Trenerzy opowiadają o tym, czego będziemy się uczyć

3. Ćwiczenia, ćwiczenia
W małych grupach ćwiczymy konkretne umiejętności

4. Podsumowanie zmiany
W całej grupie omawiamy efekty i doświadczenia z treningu

Najczęstsze pytania:

    • rozwój umiejętności prowadzenia rozmów w sytuacjach niezgody, napięcia lub różnicy interesów,

    • usprawnienie współpracy w zespołach zróżnicowanych pod względem postaw, doświadczeń i stylów pracy,

    • wyposażenie uczestników w narzędzia do budowania zaufania
      i wspólnoty w zespole,

    • wzrost poczucia przynależności i sprawczości w sytuacjach wyzwań lub zmian.

    • większa skuteczność w prowadzeniu trudnych rozmów z zespołem, interesariuszami i współpracownikami,

    • lepsze zarządzanie sytuacjami spornymi bez eskalacji,

    • lepsze rozpoznawanie i łagodzenie napięć w zespole,

    • wsparcie liderów w prowadzeniu zespołów przez procesy zmian,

    • wzrost wpływu lidera na jakość współpracy i efektywność operacyjną zespołu.

    • poprawa komunikacji i współpracy w zespołach różnorodnych pod względem wieku, płci, pochodzenia i stylu pracy,

    • klarowniejsza komunikacja i mniej nieporozumień w sytuacjach trudnych,

    • sprawniejsze rozwiązywanie sporów bez konieczności angażowania wyższych szczebli,

    • lepsza adaptacja do zmian i większa gotowość do współpracy mimo odmiennych perspektyw.

    • 2 godziny praktycznego szkolenia – bez zbędnej teorii,

    • ćwiczenia z aktywnego słuchania, reagowania w sytuacjach różnicy zdań, otwartości na inną perspektywę,

    • praca na realnym, aktualnym temacie ważnym dla organizacji,

    • uczestnicy: do 30 osób w jednej grupie. Możliwość poprowadzenia kilku grup równolegle, 

    • języki: polski lub angielski,

    • miejsce: w biurze Klienta, na wyjeździe off-site lub online.

Nasi trenerzy i trenerki:

dr Olga Białobrzeska
psycholożka społeczna, trenerka FNW

Konrad Sobczyk
mediator i facylitator, trener FNW

dr Joanna Zięba
kulturoznawczyni, facylitatorka, trenerka FNW

Katarzyna Binda
facylitatorka, trenerka i koordynatorka FNW

Joanna Matera
psycholożka, trenerka i koordynatorka FNW

Chcesz dowiedzieć się więcej albo zaprosić nas z treningiem do siebie? Zapraszamy do kontaktu →

Iwona Oskiera
koordynatorka działań
zleconych FNW

+48 509 028 799
i.oskiera@fnw.org.pl

Case study: współpraca z Grupą Żywiec

W 2024 roku przeprowadziliśmy Treningi Dobrej Rozmowy dla pracowników w czterech browarach Grupy Żywiec rozsianych po Polsce, w centum obsługi klienta w Katowicach, a także dla menedżerów w centrali firmy w Warszawie. Posłuchaj, co mówią uczestnicy w filmie podsumowującym!

Oprócz tego Grupa Żywiec sfinansowała też 5 treningów otwartych online dla osób całej Polski, wspierając w ten sposób naszą działalność misyjną na rzecz łagodzenia podziałów.

Zobacz nasze pozostałe formaty dla firm: