
Co to jest
Dobra Rozmowa?
Webinar lub wykład dla pracowników
W angażującym wystąpieniu
objaśniamy psychologię
ludzkich rozmów
i kulisy polaryzacji w firmach
Czy rozmawiacie w swojej firmie o:
💰 podwyżkach?
✂️ zwolnieniach?
🥊 konfliktach między działami?
🚁 pomysłach z centrali?
🧛♂️ trudnych przełożonych?
💥 niepowodzeniach?
😳 obawach?
Nasze wystąpienia trwają 40 minut i mają formę zrozumiałej, angażującej prezentacji. Po wystąpieniu zawsze rozmawiamy z słuchaczami
O czym mówimy na webinarze?
Co to jest dobra rozmowa?
O różnicach między dyskusją, debatą i rozmową
Czy tego można się nauczyć?
O elementach składowych rozmowy, które każdy zna
Jak rozmawiać w firmie?
O schematach rozmowy na różne sytuacje w pracy
Czy to się opłaca?
O tym, jak dobra rozmowa może pomóc Twojej karierze
Najczęstsze pytania:
-
pokazanie, jak bardzo umiejętność rozmowy warunkuje efektywność pracy własnej i zespołowej,
zachęcenie do rozwoju umiejętności dobrej rozmowy, niezależnie od zajmowanego stanowiska
podkreślenie orientacji firmy na otwartą komunikację.
-
wiedzę o mechanizmach dobrej rozmowy i jej zastosowaniach w pracy zawodowej,
umiejętność rozróżniania typów rozmowy (dyskusja, debata, dialog) oraz sygnałów dobrej lub złej rozmowy,
refleksję nad własnym sposobem rozmawiania w miejscu pracy i dominującym stylem rozmowy w organizacji,
przygotowanie teoretyczne do praktycznego Treningu Dobrej Rozmowy.
-
nasze webinary odbywają się często w ramach dni rozwojowych w firmie,
keynote sprawdza się podczas wyjazdów off-site dla zespołów menedżerskich lub na wydarzeniach specjalnych firmy,
słuchaczami mogą być osoby zainteresowane z całej organizacji lub wybrane zespoły, które zgłaszają potrzebę doszkolenia,
webinar/keynote dobrze sprawdza się w połączeniu z Treningiem Dobrej Rozmowy, o ile odstęp między spotkaniami nie przekracza miesiąca,
webinar/keynote nie wymaga od uczestników żadnego przygotowania.
-
czas trwania: 1 godzina – w tym 40 minut prezentacji i 20 minut Q&A z słuchaczami,
modalność: webinar na platformie Zoom lub wystąpienie w sali,
słuchacze: do 50 osób w jednej grupie. Możliwość poprowadzenia kilku grup równolegle,
języki: polski lub angielski,
miejsce: w biurze Klienta, na wyjeździe off-site lub online.
Nasi mówcy i mówczynie:
dr Olga Białobrzeska
psycholożka społeczna, wykładowczyni akademicka, trenerka FNW
Wawrzyniec Smoczyński menedżer i doradca ds. strategii, autor szkoleń, prezes FNW