Prowadzimy rekrutację na stanowisko:

MENEDŻER_KA BIURA FUNDACJI 

Biuro FNW to dwuosobowy zespół, który wspiera wszystkie działania naszej fundacji. Prowadzi sprawy kadrowe, współpracuje z księgowością, nadzoruje wydatki i wspiera zarząd.

Szukamy osoby:

  • mającej co najmniej 3 lata doświadczenia w prowadzeniu biura organizacji pozarządowej lub instytucji kulturalnej;

  • posiadającej wiedzę w zakresie budżetowania, spraw kadrowych i administracji;

  • komunikatywnej, świetnie zorganizowanej i przywiązującej wagę do szczegółów;

  • obeznanej z pracą w chmurze, w środowisku Google Workspace;

  • mile widziana: znajomość RODO.

 

Co konkretnie będziesz robić?

  • Zapewniać porządek i aktualność dokumentacji FNW;

  • Dbać o prawidłowy obieg dokumentów kadrowych i księgowych;

  • Przygotowywać umowy z pracownikami i współpracownikami;

  • Prowadzić współpracę z biurem księgowym;

  • Nadzorować rejestry finansowe grantów i współpracować z ich koordynatorami;

  • Prowadzić rekrutacje i dokonywać zakupów;

  • Usprawniać procesy i procedury wewnętrzne;

  • Współpracować blisko z zarządem FNW.

 

Zapraszamy do wysłania CV + 1 rekomendacji z wcześniejszego miejsca pracy (wymagana) na adres rekrutacja@fnw.org.pl. Rekrutacja na to stanowisko zakończy się 15 listopada 2024 o godzinie 23:59. Z wybranymi osobami skontaktujemy się, by zaprosić je do dalszego etapu rekrutacji.

Warunki:

Umowa o pracę

Wymiar godzin: pełen etat

Wynagrodzenie: 7500-8000 brutto

Czas rozpoczęcia pracy: styczeń 2025

Modalność: praca stacjonarna w Warszawie

O FNW:

Fundacja Nowej Wspólnoty zajmuje się obniżaniem polaryzacji i odbudową wspólnoty obywatelskiej w Polsce. Spotkamy ze sobą ludzi o odmiennych poglądach i uczymy się rozmawiać o tym, co nas różni, co nas łączy i jak możemy współpracować w poprzek podziałów. Więcej o naszej misji przeczytasz tutaj.

Zapraszamy do kontaktu! Możesz użyć formularza obok albo napisać do nas na adres: kontakt@fnw.org.pl!