Trening Dobrej Rozmowy – dla menedżerów sprzedaży banku BNP Paribas Polska
29 maja przeprowadziliśmy warsztaty dla 150 menedżerów działu sprzedaży BNP Paribas Polska. Uczestnicy ćwiczyli umiejętności dobrej rozmowy w miejscu pracy, wzmocnili swoje kompetencje komunikacyjne i umiejętność radzenia sobie z sytuacjami różnicy zdań i przekonań – zarówno z klientami, jak i współpracownikami.
Obok działalności misyjnej prowadzimy też działania dla firm, instytucji i organizacji. Szkolimy pracowników, wzmacniamy współpracę w zespołach, wspieramy kadrę menedżerską w komunikacji. Naszą ofertę działań zleconych możesz zobaczyć tutaj.
Efekty dla liderów:
większa skuteczność w prowadzeniu trudnych rozmów z zespołem, interesariuszami lub współpracownikami,
lepsze zarządzanie sytuacjami spornymi bez eskalacji,
lepsze rozpoznawanie i łagodzenie napięć w zespole.
Efekty dla zespołów:
poprawa jakości współpracy i komunikacji w różnorodnych grupach,
klarowniejsza komunikacja i mniej nieporozumień w sytuacjach trudnych decyzyjnie lub emocjonalnie,
sprawniejsze rozwiązywanie różnic zdań bez konieczności angażowania wyższych szczebli,
lepsza adaptacja do zmian i większa gotowość do współpracy mimo odmiennych perspektyw.