Trening Dobrej Rozmowy – dla menedżerów sprzedaży banku BNP Paribas Polska

29 maja przeprowadziliśmy warsztaty dla 150 menedżerów działu sprzedaży BNP Paribas Polska. Uczestnicy ćwiczyli umiejętności dobrej rozmowy w miejscu pracy, wzmocnili swoje kompetencje komunikacyjne i umiejętność radzenia sobie z sytuacjami różnicy zdań i przekonań – zarówno z klientami, jak i współpracownikami.

Obok działalności misyjnej prowadzimy też działania dla firm, instytucji i organizacji. Szkolimy pracowników, wzmacniamy współpracę w zespołach, wspieramy kadrę menedżerską w komunikacji. Naszą ofertę działań zleconych możesz zobaczyć tutaj.

Efekty dla liderów:

  • większa skuteczność w prowadzeniu trudnych rozmów z zespołem, interesariuszami lub współpracownikami,

  • lepsze zarządzanie sytuacjami spornymi bez eskalacji,

  • lepsze rozpoznawanie i łagodzenie napięć w zespole.

Efekty dla zespołów:

  • poprawa jakości współpracy i komunikacji w różnorodnych grupach,

  • klarowniejsza komunikacja i mniej nieporozumień w sytuacjach trudnych decyzyjnie lub emocjonalnie,

  • sprawniejsze rozwiązywanie różnic zdań bez konieczności angażowania wyższych szczebli,

  • lepsza adaptacja do zmian i większa gotowość do współpracy mimo odmiennych perspektyw.

Previous
Previous

Co czujesz po wyborach prezydenckich? – dialog specjalny

Next
Next

Poprowadzimy letnie dialogi wokół klimatu w bibliotekach – z FRSI